تانکر هوایی استوانه

منبع هوایی استوانه

در این قسمت میخواهیم در رابطه با یکی از مدل های مخازن هوایی که به آن منبع هوایی استوانه ای شکل گفته میشود صحبت کنیم و به ترتیب در رابطه با مزیت ها و کاربردهای این دسته از مخازن با شما صحبت کنیم و اطلاعات کافی و لازم را در رابطه با این دسته از مخازن هوایی به شما سروران گرامی ارایه بدهیم.پس اگر قصد خرید یک منبع هوایی استوانه ای شکل را دارید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا با استفاده از این مباحث بتوانید یک خرید خوب و مطمین را تجربه نمایید.

در ابتدا باید گفته شود که مخازن هوایی استوانه ای شکل نسبت به مدل های دیگر ظاهری ساده تر و همچنین کاربردی تر دارند و بیشترین محبوبیت و استفاده را در مخازن هوایی دارا میباشند زیرا سادگی در طراحی و ساخت این مخازن و همچنین قیمت مناسب آنها نسبت به دیگر مخازن باعث محبوبیت این دسته از مخازن در بین مخازن هوایی گردیده است.

مخازن هوایی استوانه ای دارای  طول ، عرض و ارتفاع میباشد و ظرفیت آنها بر اساس فرمول حجم مخازن استوانه ای بدست می آید. مخازن استوانه ای هوایی در تمامی ظرفیت ها قابل ساخت و تولید میباشد بطور مثال این مخازن را براحتی میتوان در ظرفیت های هزار لیتری الی صد هزار لیتر ساخت .

شما عزیزان میتوانید جهت مشاوره ، استعلام قیمت از طریق شماره های زیر در ساعات و روزهای کاری با ما در تماس باشید .

09124251334 فراهانی   02133856545 دفتر فروش