مخزن گالوانیزه دو هزار لیتری

مخزن گالوانیزه دو هزار لیتری

در این قسمت سعی داریم در رابطه با مخزن گالوانیزه دو هزار لیتری  با شما عزیزان صحبت کنیم پس اگر قصد خرید یک مخزن گالوانیزه دو هزار لیتری را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

زیرا در این بخش به تمان نکات مورد نیاز در رابطه با منبع آب گالوانیزه دو هزار لیتری صحبت خواهیم کرد و مشخصات و کاربرد این مخزن را نیز به شما عزیزان بطور مختصر خواهیم شرح داد.

همچنین در رابطه با قیمت این دسته از مخازن نیز صحبت خواهیم کرد و عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت مخزن گالوانیزه دو هزار لیتری را نیز شرح خواهیم داد .

شما عزیزان نیز میتوانید از طریق لینک زیر به صفحه مربوط به مخزن های آب گالوانیزه فلزی مراجعه کرده و توضیحات کامل در رابطه با انواع مخازن فلزی گالوانیزه را مشاهده نمایید.

صفحه مخزن گالوانیزه فلزی

مشخصات مخزن گالوانیزه

اگر شما قصد خرید یک مخزن گالوانیزه برای ذخیره آب با ظرفیت دو هزار لیتر را دارید در ابتدا باید با مشخصات این دسته از مخازن آشنا شوید.

مخازن دو هزار لیتری برای ذخیره آب آشامیدنی از ورق های گالوانیزه با ضخامت های متفاوت تولید و ساخته میشوند و بهترین گزینه برای ذخیره آب آشامیدنی میباشند.

امروزه این مخازن بدلیل عمر بالا و کیفیت بالای آب در آنها بسیار محبوب و بصورت گسترده در تمامی کشور ها مورد استفاده قرار میگیرند و اظ نظر بهداشتی بودن بهترین گزینه برای نگهداری آب هستند.

این مخازن در ضخامت های یک میل ، یک و نیم میل ، دو میل الی 6 میل قابل ساخت و تولید هستند.

اندازه های مخزن گالوانیزه دو هزار لیتری

یک مورد مهم در زمان خرید یک مخزن فلزی مطلع شدن از اندازه های این مخازن میباشد و همچنین مقایسه اندازه مخزن با محل قرار گیری مخزن جزو نکات مهم و ضروری در زمان خرید میباشد.

مخزن های گالوانیزه دو هزار لیتری در اشکال متفاوتی ساخته میشود که این اشکال عبارتند از استوانه افقی ، استوانه عمودی ، مکعبی ، مخروطی و ذوزنقه ای که هر کدام متناسب با فضای قرار گیری مخزن کاربرد دارد.

متداولترین اشکالی که مورد استفاده قرار میگیرند در سطر بالایی نامبرده شد ومخازن فلزی قابلیت ساخت در هر ابعاد و اندازه ای را دارا میباشد. اما متدوالترین اندازه هایی که برای این مخازن مورد استفاده قرار میگیرد دارای قطر 120 و طول 180 میباشد چه به صورت عمودی و چه به صورت افقی.

جهت خرید ، مشاوره و استعلام قیمت مخزن گالوانیزه دو هزار لیتری از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

شماره های تماس تانکر سازی فراهانی :            02133856545 دفتر          09124251334 فراهانی             پاسخگویی فقط در ساعات کاری    

با توجه به افزایش واسطه ها حتما در زمان خرید از اصالت فروشندگان و تانکر سازی های معتبر اطمینان حاصل نمایید تا یک خرید خوب را تجربه نمایید.

قیمت مخزن آب دو هزار لیتری

یکی از مهمترین بخش ها در زمان خرید یک مخزن فلزی برای مصرف کنندگان و خریداران بخش مربوط به قیمت این مخازن میباشد.

اما چه نکاتی و عواملی بر روی قیمت یک مخزن دو هزار لیتری با ورق گالوانیزه تاثیرگذار میباشد.

ما در این قسمت سعی داریم به این نکات و عوامل بپردازیم.تا شما عزیزان نیز با این نکات آشنا شوید و با استنفاده از این نکات یک خرید خوب را تجربه نمایید.

مهمترین عواملی که روی قیمت مخزن گالوانیزه تاثیرگذار هستند عبارتند از نوع مخزن گالوانیزه ، نوع ورق گالوانیزه و ضخامت ورق گالوانیزه.

البته اینها عوامل مهمی هستند که بیشترین تاثیر را بر روی قیمت میگذارند عوامی نیز نحوه ساخت ، متعلقات ، نوع پوشش ها و … نیز بر روی قیمت این مخازن تاثیر گذار میباشند

نحوه ساخت مخازن گالوانیزه

برای ساخت مخزن گالوانیزه دو هزار لیتری راه ها  متفاوتی میباشد که این ها همگی بستگی به نوع مخزن و تجهیزات کارگاه تانکر سازی دارد.

معمولا مخازن استوانه در سه مرحله ساخته و تولید میشوند که این مراحل به ترتیب عباتند از مرحله تهیه متریال ، مونتاژکاری و جوشکاری مخازن و مرحله آخر تست نشتی و جوش مخازن.

البه مراحل ساخت بسیار پیچیده میباشند اما بصورت مختصر این سه مرحله را به شما عزیزان معرفی کرده ایم.و بطور کلی هر مرحله شامل چندین مرحله میباشد.