خرید مخزن فلزی

خرید مخزن فلزی

قیمت تانکر فلزی

اگر بدنبال خرید  مخزن فلزی برای ذخیره آب آشامیدنی ، مواد سوختی و سیالات صنعتی هستید ما این صفحه را به شما عزیزان اختصاص دادیم تا شما عزیزان با استفاده از اطلاعاتی که در ادامه برای شما قرار داده ایم بتوانید یک خرید خو و با اطمینان را تجربه نمایید.در این بخش قصد داریم در رابطه با انواع مخازن فلزی صحبت کنیم و درباره هر کدام برای شما عزیزان شرح مختصری را ارایه نماییم همچنین به نحوه کاربرد این مخازن در صنایع مختلف نیز خواهیم پرداخت و درباره آنها نیز برای شما عزیزان توضیح مختصری نیز خواهیم داد علاوه بر اینها درباره نحوه ساخت مخازن فلزی نیز توضیح خواهیم داد و شمارا با نحوه ساخت این دسته از تانکر ها آشنا خواهیم کرد پس اگر قصد خرید یک یا چند مخزن فلزی برای ذخیره آب و مایعات خوراکی و همچنین مواد سوختی نظیر گازوییل و مایعات صنعتی نظیر تینر را دارید این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید و با توجه به اطلاعاتی که بدست میاورید نسبت به خرید مخازن فلزی اقدام نمایید.

همچنین شما عزیزان میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر در ساعات کاری جهت مشاوره ، استعلام قیمت و خرید مخازن فلزی با مادر تماس باشید.

02133856545 دفتر —- 09124251334 فراهانی 

*توجه داشته باشید با توجه به افزایش واسطه ها و دلال ها حتما از تانکر سازی های معتبر و با اصالت مشاوره و خرید نمایید*

معرفی مخازن فلزی

در ابتدا به معرفی مخازن فلزی خواهیم پرداخت تا نسبت به این مخازن آشناییت نسبی پیدا کنید .امروزه این مخازن در اکثر صنایع مورد استفاده قرار میگیرند و از آنها برای ذخیره آب آشامیدنی ، آب مصرفی ، پساب های صنعتی ، مایعات سوختی نظیر گازوییل ، بنزین و نفت و مایعات صنعتی نظیر الکل ، تینر و … استفاده میشود این مخازن امروز بسیار محبوب هستند بصورتی که اگر وارد هر کارخانه یا کارگاه تولیدی شوید ممکن نیست یک یا چن عدد از این مخازن فلزی را در آنجا مشاهده نکنید.مخازن فلزی در اشکال متفاوتی قابل تولید و ساخت هستند که نوع شکل این مخازن بر اساس محل قرار گیری مخزن تعیین میگردد و معمولا در اشکال استوانه ای ، مکعبی ، بیضی و … تولید میشوند.برخی از مخازن فلزی بصورت پیش ساخته میباشند و برخی دیگر نیز باید بصورت سفارشی تولید شوند که مخازن سفارشی مطابق با نیاز مصرف کننده تعیین و تولید میشوند که پیشنهاد ما و هر کارگاه تولیدی مخزنی تهیه و تولید مخازن سفارشی مطابق با نیاز مصرف کننده میباشد.در ادامه به تمامی نکات مربوط به نحوه ساخت ، قیمت گذاری و خرید مخازن فلزی اشاره خواهیم کرد.

انواع مخازن فلزی

مخازن فلزی دارای انواع مختلف و متفاوتی از لحاظ کاربرد میباشند که هر یک از آنها با توجه به نیاز مصرف کننده تعیین و ساخته میشوند که در این بخش قصد داریم تا شما را با انواع مخازن فلزی و دسته بندی این مخازن آشنا کنیم .

  1. مخازن استوانه ای : نام دیگر این مخازن ، مخازن گرد میباشد.این مخازن به دو  صورت افقی و عمودی قابل ساخت و تولید هستند.از این مخازن برای فضاهای باز و همچنین به عنوان مخازن دفنی استفاده میگردد.امروزه مخازن جایگاه های سوخت از این مدل مخازن میباشد.
  2. مخازن مکعبی : نام دیگر این مخازن ، مخازن کتابی یا چهارگوش نیز میباشد.ابعاد این مخازن در نوع سفارشی قابل تغییر میباشد.این مخازن نیز مناسب فضاهایی که از نظر طول ، عرض یا ارتفاع در محدودیت هستند نیز مناسب هستند و در فضاهای باز ، پارکینگ ها ، اتاقک ها ، زیر پله ها ، رمپ ها و … استفاده میشوند.
  3. مخازن هوایی :نام دیگر این مخازن برجک های ذخیره آب هستند.ظرفیت این مخازن با توجه به نیاز مصرف کننده تعیین میگردد.و در اشکال استوانه ای ، کروی و نیم کره ساخته میشوند.امروزه در اکثر ویلا ها از این مخازن استفاده میشود که دارای پایه های بلند از جنس لوله میباشند.
  4. مخازن ماشینی :نام دیگر این دسته از مخازن ، مخازن حمل مایعات نیز میباشد.این مخازن بصورت بیضی شکل ساخته و تولید میشوند و مناسب حمل سیالات هستند و بر روی ماشین های سنگین نصب میشوند و دارای یکسری متعلقات خاص نیز میباشد.امروزه این مخازن بر روی تمامی ماشین حمل مایعات در سطح شهر قابل رویت هستند.
  5. مخازن چرخدار : نام دیگر این مخازن ، مخزن یدک کش یا تریلر نیز میباشد.این مخازن اکثرا در صنایع کشاورزی ، دامپروری ، شهرداری ، راهسازی ، معدن و کارگاه های کوچک استفاده میشود و از انها برای انتقال آب در مسافت های کوتاه و در حجم های کم مورد استفاده قرار میگیرد.

انواع مخزن فلزی از نظر ورق

در این قسمت میخواهیم به یک نکته بسیار مهم در زمان خرید مخزن فلزی اشاره نماییم و آن هم نوع ورق مخزن فلزی و همچنین ضخامت ورق مخزن فلزی میباشد .

مخازن فلزی از نظر ورق به دو دسته تقسیم بندی میشوند.

1-مخازن فلزی با ورق گالوانیزه : این مخازن مناسب مایعات خوراکی و آب میباشند زیرا ورق های گالوانیزه در برابر آب از مقاومت بالایی نسبت به سایر ورق ها برخوردار هستند و همچنین از لحاظ بهداشتی بودن نسبت به سایر مخازن دیگراز گذشته تا به امروز بهتر عمل کرده اند.

2-مخازن ورق سیاه : این مخازن مناسب مایعات سوختی هستند و از انها برای ذخیره گازوییل ، بنزین ، نفت و همچنین مایعات صنعتی نظیر الکل ، تینر و … استفاده میشود.مخازن فلزی ورق سیاه امروزه در چایگاه های توزیع بنزین مورد استفاده قرار میگیرند و مطابق با استاندارد شرکت نفت هستند از این رو بهترین گزینه برای ذخیره مایعات سوختی میباشند.

با توجه به نکات بالا حتما در زمان خرید مخازن فلزی به نوع ورق مخزن توجه نمایید و مطابق با نوع مایعی که در نظر دارید برای ذخیره آن مخزن تهیه نمایید نسبت به خرید مخزن اقدام نمایید تا در آینده محتمل ضرر نشوید.

تانکر فلزی زمینی