سیلوی سیمان 30 تنی

سیلوی سیمان 30 تنی

در این بخش میخواهیم در رابطه با انواع سیلوی سیمان 30 تنی با شما عزیزان و سروران گرامی صحبت کنیم پس اگر قصد خرید یک سیلوی سیمان سی تنی را دارید این مطلب را تا انتها دنبال نمایید تا با توجه با اطلاعاتی که کسب مینمایید بتوانید یک سیلوی مناسب با نیاز خود تهیه نمایید.

در ابتدا باید به شما عزیزان بگوییم که از سیلو ها برای ذخیره مصالح ساختمانی و غلات استفاده میگردد.این سیلو ها در ظرفیت های مختلف بر اساس نیاز مصرف کننده تولید میشود.

در ساخت سیلوهای سیمان از ورق های فولادی به همراه لوله های فولادی استفاده میشود.زیرا این اجزا بسیار مقاوم بوده و در تمام شرایط آب و هوایی گزینه مناسبی جهت نگهداری مصالح ساختمانی میباشد.

یک سیلوی سیمان از اجزای مختلفی تشکیل میشود که این اجزا عبارتند از : بدنه سیلو ، قیف یا همان مخروط سیلو ، پایه های سیلو ، ساپورت های پایه ، درب سیلو ، هواکش و …که اینها اجزای اصلی میباشد اجزایی دیگر نظیر نردبان ، حفاظ نردبان ، حفاظ بالا ، فیلتر، نردبان داخلی و … به نیاز مصرف کننده بستگی دارد.

در ادامه به توضیحات کامل و جامع در رابطه با سیلوی سیمان 30 تنی خواهیم پرداخت پس اگر قصد خرید سیلوی سیمان 30 تنی را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

شما عزیزان میتوانید جهت خرید ، مشاوره و استعلام قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در روزها و ساعات کاری در تماس باشید.

02133856545 دفتر فروش                             09124251334 فراهانی

آخرین مطالب سایت

جهت مشاهده مطلب مورد نظر بر روی عکس یا نوشته مورد نظر کلیک کنید