مخزن گالوانیزه هوایی پنج هزار لیتری

مخزن گالوانیزه هوایی پنج هزار لیتری

در این بخش میخواهیم در رابطه نحوه ساخت و خرید مخزن گالوانیزه هوایی پنج هزار لیتری صحبت کنیم پس اگر قصد خرید یک مخزن هوایی را دارید در این قسمت با ما همراه شوید.

علاوه بر آن تمام نکات لازم در زمان خرید یک مخزن گالوانیزه هوایی را نیز به شما عزیزان شرح خواهیم داد.

مشخصات مخزن گالوانیزه هوایی پنج هزار لیتری

مخازن هوایی معمولا از چند قسمت تشکیل شده اند که عبارتند از : بدنه ، پایه ، پاگرد ، لوله های رفت و برگشت و …

سایز و اندازه بدنه مخازن هوایی و همچنین سایر متعلقات با توجه به نیاز مصرف کننده تعیین میگردد.

معمولا این مخازن از ورق های گالوانیزه ساخته و تولید میشوند که بهترین گزینه برای نگهداری آب آشامیدنی و سایر مایعات خوراکی میباشند.

ورق های گالوانیزه در مقابل زنگ زدگی و خورندگی نسبت به ورق های فولادی بسیار مقاومتر هستند و همچنین نسبت به ورق های استبل قیمت مناسبتری دارند.

نحوه خرید مخزن گالوانیزه هوایی پنج هزار لیتری

شما عزیزان و سروران گرامی میتوانید جهت خرید ، مشاوره و استعلام قیمت با شماره های زیر در ساعات کاری تماس بگیرید.

09124251334 فراهانی               02133856545 دفتر فروش

با توجه به افزایش واسطه ها در فضای مجازی حتما در زمان خرید از اعتبار و صحت فروشنده ها اطمینان حاصل نمایید تا یک خرید خوب را تجربه نمایید.

نکات مهم در زمان خرید مخزن گالوانیزه هوایی

احتمالا اگر شما در حال مشاهده این مطلب هستید قصد خرید یک مخزن هوایی برای ذخیره و نگهداری آب برای ساختمان ، ویلا ، کارگاه یا کارخانه خود هستید.

در زمان خرید این مخازن یکسری نکات میباشد که شما عزیزان باید به آن توجه داشته باشید تابتوانید یک خرید خوب را تجربه نمایید و همچنین از هزینه های اضافی جلوگیری نمایید.

اولین و مهمترین نکته اندازهمخزن هوایی مورد نیاز و مقایسه آن با محل قرار گیری مخزن میباشد.همچنین فضای مورد نیاز برای حمل و جابجایی مخزن و همچنین نصب مخزن را نیز باید در نظر داشته باشید.

دومین نکته ارتفاع پایه مخزن هوایی مورد نیاز میباشد.باید توجه داشته باشید که ارتفاع پایه مخزن ارتباط مستقیمی با فشار خروجی مخزن موردنظر دارد و هرچه ارتفاع بیشتری مخزن داشته باشد فشار خروجی مخزن نیز بیشتر میباشد.

البته عوامل دیگری نیز بر روی فشار آب یک مخزن نیز تاثیر گذار هستند.عواملی همچون ظرفیت مخزن مورد نظر ، نوع شکل ظاهری مخزن و همچنین دبی خروجی آب مخزن هوایی مورد نظر.

نمونه عکس های سایر مخازن هوایی گالوانیزه